środa, 2 stycznia 2013

Notka informacyjna

Tytuł: Room 317

Pairing: Harry/Louis

Ograniczenia wiekowe: R

Streszczenie: Louis nie lubi narzekać. Harry tego nie cierpi, bo czasami kiedy nie narzekasz, dzieją się złe rzeczy, jak wylądowanie na OIOMie

Oświadczenie autorki: Ta historia jest całkowitą fikcją, nic z tego nigdy się nie wydarzyło. Wszystkie postaci są sobą i nie mam z nimi żadnego powiązania. Nie robię tego dla pieniędzy.

Notka od autorki: Jest to moje pierwsze opowiadanie o 1D, więc bądźcie mili.

Notka od tłumaczki: BYŁ to mój pierwszy raz, dlatego jestem niezwykle świadoma ilości błędów językowych zawartych w tym tekście. Przymknijcie na to jedno oko, albo dwa.'

Korekta językowa: Marcelina i Justyna (od początkowych rozdziałów do Remembering), Agnieszka i Karolina (The Fine Farewell)

Link do oryginału: >LINK<
 

4 komentarze:

  1. To jakie w końcu ograniczenie? Bo piszę R?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. R (restricted) – zawierające przekleństwa, erotykę i/lub przemoc

      Usuń
  2. Narazie jestem na rozdziale XVII ale kocham to <3 cudownie piszesz!
    Naprawde talent :D

    OdpowiedzUsuń